Jump to content
Marco

What are you doing, right this instant?

Recommended Posts

LastC3

X3 ...... especially after seeing the "purple" C3 ......... ugh !!! :U

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

X3 ...... especially after seeing the "purple" C3 ......... ugh !!! :U

and wondering what Rich had for lunch...............

Share this post


Link to post
Share on other sites
old yeller

Rich, the "gut of steel" belching? Must be bad. Tell us where you ate so we don't go there when visiting Yuma. :pensativo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eddie44

Wondering why they have tanning salons in AZ.

Same reason they have ice machines in Canada :lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

Wondering why they have tanning salons in AZ.

Same reason they have ice machines in Canada :lol

That's true........... :smilelol:smilelol

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChadC

Wondering why they have tanning salons in AZ.

Same reason they have ice machines in Canada :lol

2 points for Eddie! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

Wondering why they have tanning salons in AZ.

Same reason they have ice machines in Canada :lol

2 points for Eddie! :D

3 points for Chad....he wrote 1 numeral and 3 words without a spelling mistake. :partydance:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1EVILC6

Sitting here thinking about how quiet it is around here today, Tyring to comprehend what Phil is having to go through right now.

Share this post


Link to post
Share on other sites
old yeller

Sitting here thinking about how quiet it is around here today, Tyring to comprehend what Phil is having to go through right now.

Somethings just cannot be explained....... :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desertdawg

Sitting here thinking about how quiet it is around here today, Tyring to comprehend what Phil is having to go through right now.

Maybe a little discussion here can help all of us!

Being a parent, losing a child is a worst nitemare, Phil is the strongest man in the world right now to deal with this.

I can't even imagine the agony he is going through, seeing his post here and on the CF really surprised me to see him reach out in his own way.

I know it took me over an hour a couple of years ago to hit send when my mom passed away on christmas eve.

Anyone else have trouble sleeping last night after realizing Phil was a part of ACE?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marco

Wondering why they have tanning salons in AZ.

Same reason they have ice machines in Canada :lol

Coffee spew!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

I too have had Phil on my mind since learning of his devastation. Karen isn't real familiar with a lot of ACE members like I am but I can tell her heart is heavy after reading the original post. It is impossible to understand, at least I find it that way. All we can do is pray and hope that Phil can deal with this tragedy. Kiss your wife/husband and kids and tell them you love them every chance you get because it may be the last time you ever get to. I know that as a family, all ACE members feel somewhat the way Karen and I do.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marco

Sitting here thinking about how quiet it is around here today, Tyring to comprehend what Phil is having to go through right now.

Maybe a little discussion here can help all of us!

Being a parent, losing a child is a worst nitemare, Phil is the strongest man in the world right now to deal with this.

I can't even imagine the agony he is going through, seeing his post here and on the CF really surprised me to see him reach out in his own way.

I know it took me over an hour a couple of years ago to hit send when my mom passed away on christmas eve.

Anyone else have trouble sleeping last night after realizing Phil was a part of ACE?

It took 45 min to hit send after many re-writes so.....yes, hit me like a ton of bricks too. I can't think of anything in this entire world that could be worse. I can't even contemplate dealing with this kind of loss, It's unimaginable.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Christine

Thinking about how awesome this ACE family is, how much I appreciate everyone on this forum and clearing plans so that we can attend the cruise on Sunday to support a fellow member. I am grateful for people like Ed to make the call to plan this cruise; people like him are good friends and friends Pete and I are proud to say we have.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desertdawg

Yeah Christine, this is what ACE is all about, family and friends!!!! It will be good to see everyone on Sunday, and having all of you around will make it such a special day. I know I will remember how our little family can pull together for support when it's needed! I hope our little gathering will in some way help Phil out during this tragic time.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FNBADAZ06

Thinking it's time to go home :) Hope to see some of you out tomorrow evening at the Mesa Cruise...if not, Sunday morning's cruise past Phil's house :ok: Peace out :yeah:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mrhusker

Going through 387 Emails I've gotten since I've been gone for 2 weeks.............

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

Reading Mark's post and laughing my ba...............sheet it fell off. :smilelol:smilelol:smilelol

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

reading a GM manual

Yikes, get a life Chad. Karen's away for a couple days so I'm going sheep herding......... :lol:lol:cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desertdawg

reading a GM manual

WTF would you do that for ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jstrutt

reading a GM manual

WTF would you do that for ?

Maybe the new ones have different pictures?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...